předávání informací o stavbě je pomalejší než výstavba samotná?

SNAGMARK

 

Modul Snagmark slouží k evidenci vybraných prací na stavbě

 

Evidence se orientuje dle aktuálního výkresu, který lze vrstvit pomocí jednotlivých vrstev podle toho, jak stavba pokračuje.

 

Jednotlivé práce se zadávají označením polohy přímo ve výkresu a vyplněním příslušných položek v systému a přiřazením k dané vrstvě.

 

FÁZE: TESTOVÁ

 

 

nemáte přehled v reklamacích zakázek?

CLAIMS

 

Náš modul Claims používá modul Snagmark k zadávání evidovaných reklamací jednotlivých generálním dodavatelům a subdodavatelům.

 

Monitoruje průběh potvrzování přijetí, zamítání, odstranění, urgování a dokumentace průběhu jednotlivých reklamací v podobě informační stěny události, obdobně jako u facebooku.

 

Přehled odstraněných, neodstraněných a probíhajících reklamací jsou samozřejmostí.

 

FÁZE: TESTOVÁNÍ

potřebujete mít přehled o pohybu lidí na stavbě?

 

ATTENDANCE

 

Modul Attendance eviduje docházku pracovníků na staveniště pomocí robustního elektronického zařízení Case.

 

Case načítá příchozí a odchozí hodiny jednotlivých spolupracovníků a každé pípnutí dokumentuje vyfotografováním dotyčného. Lze tak prověřit, že pracovní dobu odpípne skutečně osoba, které vystavená elektronická karta náleží.

 

Zařízením Case se načítaná data evidují v centrálním databázovém systému, který využívá náš modul Attendance k evidenci počtu pracovních hodin, bonusů, pokut, dovolené, neplaceného volna, a podobně.

 

Pomocí modulu Attendance lze provést export dat do tiskových reportů PDF nebo excelových tabulek, jakož i souborů XML, které lze následně využívat v dalších systémech personálního oddělení a mzdové účtárny.

 

Modul Attendance využívá stavbyvedoucí na stavbě, schvaluje pracovní dobu a eviduje kvalitu odvedené práce, kterou bonusuje, případně pokutuje.

 

Stavbyvedoucí rovněž eviduje žádosti pracovníků o dovolenou či neplacené volno. Personální oddělení má při měsíčním vyúčtování okamžitý přístup k načteným, stavbyvedoucím evidovaným a schváleným datům.

 

Získaná data poté využívají pracovníci pro plánování denního managementu stavby.

 

 

FÁZE: beta verze vyjde v říjnu 2017, vydání plánováno na prosinec 2017

APLIKACE

VE VÝVOJI

Naším cílem je vyvíjet aplikace navržené a otestované přímo na stavbách. Využívat mnohaleté zkušenosti z oboru a ukázat, že počítačové aplikace mohou ještě zefektivnit, zpřehlednit a především zjednodušit práci všech pracovníků z oboru stavebnictví.

 

Pod pokličkou testování máme nyní několik aplikací, které jsou v ostrém testovacím provozu na stavbách naší sesterské společnosti PBW Group s.r.o.

 

Koukněte se, co pro Vás připravujeme

KONTAKTOVAT

Odesílání formuláře...

Došlo k chybě na serveru.

Formulář byl přijat.

Vytvořilo:

KDE NÁS NAJDETE

 

Naše kancelář

PBW INNOVATION S.R.O.

Branická 141

140 00 PRAHA 4

Pracovní doba

PO – PÁ : 8:30 – 16:30

Telefon

+420 737 205 245

E-mail

office@pbwinnovation.cz